Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Mihkel Vingal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Tauri Väli' <[email-masked]>, "'Tauno Seepter'" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 17:58:20 +0200

Tere

Täname Teid pöördumise eest.

Kooskõlastame esitatud ehitusloa eelnõu järgmistel tingimustel:

1.	Vastavalt kokkuleppele asfalteeritakse Lehtsaare kinnistu mahasõit 
kinnistupiirini analoogselt teistele piirkonda planeeritud mahasõitudele 
(vt. skeem manuses- tähistatud rohelisega).
2.	Toimub Lehtsaare kinnisasjast maaeralduse omandamine Teie pakkumuse 
28.03.2024.a 8-3/23-073/17243-2 alusel.

Lugupidamisega

Mihkel Vingal

Mullamutt OÜ

+372 5256921

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, November 11, 2024 4:20 PM
To: Circle K Eesti Aktsiaselts <[email-masked]>; Alliku Kaubandus 
OÜ <[email-masked]>; Kinnisvaravalduse AS <[email-masked]>; 
LandB Capital OÜ <[email-masked]>; Instituudi tee 2 Korteriühistu 
<[email-masked]>; Osaühing Bone Invest <[email-masked]>; BCG 
Invest OÜ <[email-masked]>; Miles Kinnisvara OÜ 
<[email-masked]>; ABC Vara aktsiaselts  <[email-masked]>; Kevestom Holding OÜ 
<[email-masked]>; Osaühing Harku Hobusekeskus P.H. 
<[email-masked]>; Angerja Keskus OÜ <[email-masked]>; Aktsiaselts 
M.V.WOOL <[email-masked]>; Verkantor OÜ <[email-masked]>; Koru põik 
7 Korteriühistu <[email-masked]>; Koru põik 9 Korteriühistu 
<[email-masked]>; Mulsannex Invest OÜ <[email-masked]>; Osaühing Eltrum 
<[email-masked]>; Mullamutt OÜ <[email-masked]>; PHNX 2 OÜ 
<[email-masked]>; Osaühing Crossmark Group 
<[email-masked]>; Harku Invest OÜ <[email-masked]>; DB2 
Management OÜ <[email-masked]>; OÜ ALEON TEHNIKA <[email-masked]>
Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 11.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-298/19333-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.